sobota, 19 września 2015

GDT - Zainspiruj się! "Wspomnienie LATA" - edycja Sandra.P

Witajcie!
Hello!

Znów zaświeciło słońce, jakby LATO chciało się o sobie "przypomnieć" ... zatem i my zapraszamy Was do powspominania minionych wakacji (lub tych z poprzednich lat)! Dziś na tapecie wyzwanie z serii "Zainspiruj się! i temat należący do tych łatwych, lekkich i przyjemnych:
Sun is shining as if summer wanted to remind us about itself... so we invite you to reminisce past vacations. Join us in "Be Inspired" challange - it's easy and fun:

WSPOMNIENIE LATA
SUMMER MEMORIES


Stwórzcie dowolną pracę, w dowolnej technice, która będzie kojarzyć się wam z tym beztroskim czasem i koniecznie napiszcie kilka słów o tym jak było i jakie emocje wam wtedy towarzyszyły :)
Make a work in any technique. It should remind you carefree times. You should definitely write few words about your emotions at that moment :)

A w naszej piaskownicy gość i  jej niezwykle barwna opowieść w pastelowych kolorach i czerni.
At Piaskownica we have guest with colourful story with a drop of black.

Mam na imię Sandra (zwą mnie również Fearless), scrapbookingiem zajmuje się od roku 2013, tworze z pasja przy użyciu przede wszystkim farb, stempli i wszystkiego co pozwala mi na stworzenie niezłego bałaganu chociaż czasami zdarza mi się zrobić coś spokojniejszego. 
Jestem bardzo szczęśliwa że mogę być tutaj gościem, przygotowałam dla was prace z moich tegorocznych wakacjach w Grecji, muszę przyznać że było po prostu cudownie. Gdy robiłam ta prace nie spodziewałam się niestety tego mże może to być mój ostatni layout na jakiś czas, gdyż muszę odłożyć scrapbooking na drugi plan! No ale cóż, tak bywa czasem ;)

Hello and Welcome. I'm Fearless (Sandra Przybylska), I'm passionate scrapbooker since July 2013, I love to create using plenty of paints, ink's mists , papers and stamps! I'm a full time mum and a love partner to another. 
I'm very happy to be a guest designer here, today I have created  layout for you from out trip to Greece this year, I must say it was an amazing experience! when I was making this layout I didn't know that it will be my last one for a while as I need to step out from crafting for a while, oh well! family comes first ;)


Nasze DT też lubi lato :)
Our DT also likes summer :)

Elżbieta A
"ubiera" lato w słoiczki
puts summer into jars

 

 Kurdupel 
uwiecznia jego piękne chwile
eternalizes summer's beautiful moments


Ki
cieszy się nim razem z córką
enjoys it along with her daughter


Czekamy na Wasze prace do 18 października. 
Niech będą kolorowe i pełne słońca jak minione lato!
We wait for your works untill 18th October.
Let it be colourful and full of sun - just like this summer!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP