poniedziałek, 11 lutego 2013

KOLORY

Dzisiejsze kolory wybierała Marysza! Mamy nadzieję, że paleta się spodoba!
Today's colours are chosen by Marysza! We hope you'll like this colour palete!

image source: http://charmingages.tumblr.com/image/6070380502 

Macie 10 dni na przesłanie swoich prac w tej kolorystyce. Czekamy z niecierpliwością na wasze dzieła.
You have 10 days to send us your works. Can't wait to see your interpretations!

A jeśli ktoś ma problem i nie może nic wymyślić, to tutaj mała inspiracja od naszej kochanej załogi:
And if someone has a problem, and doesn't know what to make - here is a little inspiration from our lovely team:

Kobens

Marysza

Sagitta

Antilight

Ibisek

Jak widać każda praca z innej bajki, właśnie to uwielbiamy w naszej załodze! Mamy nadzieję, że prace naszego DT zainspirowały was do działania!
As you can see every work is in a different technique, and that's what we love about our team! We hope our DT's works inspired you to make your own!

2 komentarze:

  1. kochane pięknie inspirujecie więc i ja się nie "oparłam" ...

    edit: pudełko Sagitty skradło me serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego ja tutaj tak późno trafiłam. Zabawa zapowiada się nieźle, więc postaram się uszyć coś....w te dni, które mi jeszcze zostały:D

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP